donderdag 18 mei 2017

Let's Party met Lotte Martens!

Een paar weken geleden werd ik gevraagd om deel uit te maken van de jury van de Let's Party wedstrijd van Lotte Martens.
Een mega eer en ik zei volmondig ja.
 
Nu ik de prijzenpot ken denk ik daar een beetje anders over; verdorie wat had ik graag zelf meegedaan :-)
 
Ik kan dus niet winnen... maar jullie wel.
De prijzenpot is GI-GAN-TISCH... aaaaaaaaaaah!!!!
 
 
Dit zijn de categorieën waarin je kan winnen:
 
 
De winnaar in de categorie 'Mooiste stoffencombinatie' wint bijvoorbeeld:
* Stoffenpakket van Lotte Martens t.w.v 150€ 
* Cadeaubon van AnnaPops t.w.v. 50€ 
* Textieldoos TOGETHER van LeChaperonUnlimited t.w.v. 149€
* 3 papieren patronen van StraightGrain t.w.v. 45€
 
Snappen jullie nu waarom ik graag had meegedaan? :-)
 
Enfin, ga er dus alsjeblieft voor, dit is een unieke kans...
Naai een pennenzak, een tasje, een kussensloop, een rok, een jurk, ... laat u volledig gaan... en stuur de inzending naar Lotte Martens. Alle voorwaarden staan hier (klik)
Wie niet waagt...
 
De deadline voor het insturen van creaties is 29 mei!
 
Succes!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!