vrijdag 21 juli 2017

Streepjes

Herinneren jullie zich Eloise's gestreepte Sweet Summer Suit? 
Ik had één meter van deze stof, en gebruikte slechts een mini stukje ervan voor dat project. 

Uit de rest knipte ik een jurk.



Het werd een combinatie van de Blake Dress van Mingo & Grace, en een beetje improvisatie.
 Ik deed dat uit noodzaak, want de rok van de Blake Dress is erg volumineus en ik had niet genoeg stof meer over. 

De rok plooide ik dus op mijn gevoel, en zo kreeg ik toch het resultaat dat ik voor ogen had.


Toen Eloise de jurk aantrok was ik meteen verkocht, maar ik voelde dat er nog iets ontbrak. Opstrijkbare patches van bij Hema brachten de oplossing; de ananas en de hartjes zaten samen in 1 verpakking en ik streek ze allebei op het bovenlijfje. 
Streepjes, met een beetje blingbling.







... en ook achteraan zit er een kleine verrassing, ik voegde nog een rits toe, terwijl dit eigenlijk niet nodig was in dit jurkje uit zomersweat. 


Ik hou wel van het detail...


En van de racerback.
Want racen, dat lukt ook met deze jurk...



Fijn weekend iedereen!


Patroon: Aangepaste Blake Dress - Mingo & Grace

2 opmerkingen:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!