woensdag 11 april 2018

Funny Faces

Mijn zoon van drie weet, net als zijn zus, wat hij wil.
T-shirts en truien graag. Hemdjes weigerde hij hardnekkig te dragen tot grote spijt van deze moeder want ik hou wel van een portie afwisseling in de jongensgarderobe.

Tot enkele weken geleden ineens zijn gezichtje ineens van ja knikte toen ik hem een hemd toonde. Ik liet dat niet koud worden en ging op zoek naar een tof stofje voor een mama-made hemdje. 

Het perfecte stofje viel ineens in mijn schoot dankzij Ann van MonDepot. Vanaf vandaag staan de nieuwe stoffen van Rita Co Rita online in haar webshop en ze zijn ooooh zo zo zo schoon!

Dit is er dus eentje van... MANNEKES!
De print is een vrolijke mengelmoes van grappige gezichtjes, het stofje heet niet voor niks 'funny faces'


Oliver wou zelfs graag op de foto! 
Mama scoorde punten met het 'mannekes-hemdje'.


Het patroon is de Theo van Zonen 09.
Oliver is 3 jaar en zijn maten vallen perfect in de 3 jaar van het patroon.


Ik ben er zo blij mee! Zelfs mijn doorlopende print lukte, aan het borstzakje en aan het voorpand. 
Ik deed een vreugdedansje!




... en dat je met een hemdje ook kan ravotten bewees Oliver meteen na de fotoshoot...


Hij enthousiast, ik ook. 
Jullie ook?


Patroon: Theo - Zonen 09

9 opmerkingen:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!