zaterdag 8 juni 2019

Wisj x About Blue Fabrics

De nieuwste collectie van About Blue Fabrics werd zopas gelanceerd en deze keer werkten ze samen met Sofie van Wisj Designs. 

Sofie is het masterbrein achter een aantal toppatronen zoals de Teddy sweater en de Clara Culottes en met deze collectie bewijst ze dat ze naast patronen tekenen ook een talent heeft voor het ontwerpen van stoffen!



De collectie bestaat uit 4 designs, allen uitgevoerd in French terry. Ik viel als een blok voor de "Wake Up Terracotta" maar ik geef toe dat het moeilijk kiezen was; alle stoffen zijn namelijk unisex en zowel verwerkbaar in kinder- als volwassenkleding. 

Uiteindelijk kwam Eloise toch als winnaar uit de bus en naaide ik de Lux jurk van Bel'Etoile voor haar.


Een echte damesjurk maar toch ook comfortabel.
Zo zien we het graag.


Ik gebruikte een elastiek van See You at Six in de taille. Een geweldige match met deze stof vond ik.


Voor het jurkje volgde ik de matentabel; ik kwam uit op een 5 jaar met lengte 7 jaar. Dit bleek ook helemaal te kloppen en ik hoefde verder niets meer aan te passen.




Dikke proficiat aan Sofie en het About Blue Fabrics team, geweldige stoffen - geweldige kwaliteit - geweldig veel lof voor jullie!



Stof: Wake Up Terracotta - uit de Wisj X About Blue 'Home' Collection, nu te verkrijgen bij jouw favoriete stoffenwinkel!

2 opmerkingen:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!