maandag 6 april 2020

Watermeloentjes & Hazel

Eloise kreeg een ferme scheut. 
Haar zomerjurkjes van vorig jaar zijn allemaal te kort geworden.
Confronterend ook wel - laat ik haar een jurk passen van vorig jaar, lijkt het bijna alsof ze een tuniek of een T-shirtje draagt. 

En de maxi-jurken van vorige zomer zijn ondertussen midi-jurken geworden.


Heeeeeel erg vind ik dat niet :-)

De Hazel Jurk en Top van Bel'Etoile zag ik al meermaals online voorbijkomen; de jurk heeft een heleboel opties (rimpelrok, strokenrok, ruffles, knoopjes vooraan, korte of lange mouwen, jurk of top...) dus ik klikte het PDF patroon in mijn winkelmandje en ging meteen aan de slag.


Een goede keuze voor dit patroontje, zo blijkt.


Qua borstomtrek valt Eloise tussen 116 en 122; qua lengte in 128.
Ik heb dus gekozen voor 122 en verlengd naar 128. De jurk valt een tikkeltje ruim maar zit erg comfortabel volgens mijn dochter.



Happy camper!



Check zeker ook de andere printjes uit de collectie, er zitten pareltjes tussen!
Bij De Stoffenstraat hebben ze een ruim aanbod.

Liefs xxx

8 opmerkingen:

  1. Echt een leuk kleedje. Intussen zijn er hier enkele printjes onderweg, oeps 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Wat een grote meid is ze geworden zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie, dynamische meid! Schitterende foto's, en zo'n leuk jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geloof nooit in zwarte magie of spreuken casters, maar een spreukenmaker genaamd Dr Ajayi verandert mijn mening hierover, hij is een groot man die rijkelijk gezegend is door zijn voorouders met de kracht om relatieproblemen op te lossen. Ik leer hem kennen via een vriend hij hielp mee aan een enorm contract, ik had een probleem in mijn huwelijk omdat mijn man van 15 jaar zegt dat hij wil scheiden na alles wat we samen hebben meegemaakt dit brak mijn hart, ik probeer het te begrijpen wat ik verkeerd deed, maar ik kon niets bedenken, ik vertelde de spreukenmaker mijn situatie en hij liet me begrijpen dat mijn man zichzelf niet is, hij vertelde me wat ik moest doen en ik volgde de instructies, drie dagen na de spreuk, mijn man kwam tot zijn recht en annuleerde de scheiding, sindsdien leven we zonder problemen gelukkig samen, als je problemen hebt in je relatie, neem dan contact op met Dr Ajayi voor een blijvende oplossing op zijn Email: drajayi1990@gmail.com of Whatsapp / Viber nummer: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really want to thank Dr Emu for saving my marriage. My wife really treated me badly and left home for almost 3 month this got me sick and confused. Then I told my friend about how my wife has changed towards me then she told me to contact Dr Emu that he will help me bring back my wife and change her back to a good woman. I never believed in all this but I gave it a try. Dr Emu casted a spell of return of love on her, and my wife came back home for forgiveness and today we are happy again. If you are going through any relationship stress or you want back your Ex or Divorce husband you can contact his whatsapp +2347012841542 or email emutemple@gmail.com 

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very amazing collection i like this.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. La loterie est quelque chose que la majorité des gens dans le monde veulent gagner, non seulement gagner à la loterie, mais ils veulent gagner gros, je joue à la loterie depuis quelques années maintenant, mais je n'ai pas vraiment gagné gros, personnellement je pense toujours qu'il y a quelque chose derrière tous ces gagnants qui gagnent toujours gros, parce que mon intense me dit toujours que tout est possible, j'arrive à entrer en contact avec l'un des plus gros gagnant de loterie du Royaume-Uni, je lui ai posé des questions sur le succès, et il m'a référé à un lanceur de sorts très puissant, le Dr Prince. Il est en effet un grand homme à qui j'ai expliqué, sans aucun détail caché, (je veux vraiment gagner à la loterie si mal) moi des numéros qui ne manquent jamais, ces numéros étaient ce que j'ai joué et j'ai gagné 3 000 000,00 £, 3 millions de livres, c'est béni, vous aussi pouvez changer votre vie avec son aide, contactez l'e-mail: obinnaspelltemple@yahoo.com
    WhatsApp lui : +18488416266

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De snelste en eenvoudigste manier om je ex-minnaar, vrouw of echtgenoot binnen 12 uur zonder enige vertraging terug te krijgen. Ze houden van je en koesteren je Dr. Sacre, hij is een geweldige betoveraar hij bracht mijn ex-minnaar terug die het uitmaakte met mij 8 maanden geleden, nu houden we meer van elkaar en koesteren we elkaar meer dan wat ook ter wereld neem contact op met Dr Sacre op e-mailadres sacretempleofpower@gmail.com of WhatsApp of bel hem +2349076034359 voor hulp als je je geliefde mist

    Andrea Martin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!