maandag 3 februari 2014

2014

... is uiteraard al begonnen...

Maar aangezien ik met de jaarwisseling nog niet aan het bloggen was geslagen, heb ik een excuus om nu nog een kerstjurkje te tonen. Niet? Al was het maar om nog even de geur van de oh-denneboom terug op te roepen.

Ik ging voor Eloise's kerstjurk opnieuw aan de slag met de basisjurk uit Stof voor Durf het Zelvers, maar ik maakte er een rimpelrokje bij (met geïmproviseerde rimpels). De techniek is zeer waarschijnlijk niet wat het moet zijn maar het resultaat is wel mooi en daar stel ik mij tegenwoordig nog mee gerust...






 Het stofje bestelde ik bij Klijntje, en is van SPX Fabrics. Voor  de kerstkaartenshoot (waarvan u enkele foto's hierboven kan bewonderen) voegde ik een rood lintje + giletje toe, maar nu draagt Eloise dit kleedje met een blauw lintje. Ik hou van stofjes die vlot combineerbaar zijn!

Zoals zo bijvoorbeeld, een kerstjurkje in het ballenbad!

Vele groetjes van Rudolf... euh Eloise, het rendier!





Patroon: basisjurk Stof voor Durf het Zelvers
Stof: SPX fabrics


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!