maandag 27 februari 2017

OMG I want her outfit!

Mijn MinnieMie wordt groot. Ik hoor het regelmatig.
'Al een echte juffrouw'.
En ondanks het feit dat ze nog steeds heel graag jurkjes draagt (oef!) wil ze af en toe ook kleertjes aan 'zoals mama'. Een echte MinnieMie dus.

Van haar meter mocht ze een nieuwe outfit kiezen als nieuwjaarscadeau. Shoppen en Eloise, dat gaat heel goed samen. Als ze maar kan passen, dan is ze volledig in haar element.

Haar oog viel op een grijs broekje; een aanpassend modelletje in sweaterstof. Heerlijk comfortabel; zo eentje dat ik zelf ook zou dragen. Ze kreeg er ook een T-shirt bij en gouden sneakers. Helemaal af.

Thuisgekomen besefte ik dat ze weinig blousjes en T-shirts heeft, jurkjesmeisje - u weet wel.
Ik ging aan de slag met patroonpapier en een idee in mijn hoofd.

Dat ging dus zo.




Het werd helemaal zoals het in mijn hoofd er ook uit zag, ik deed er een vreugdedansje bij.

De T-shirt 'look', maar dan chiquer. Of hoe moet je dat uitleggen.
Comfortabel genoeg om in te springen en te dansen.





Deze outfit wil ik dus graag voor mijzelf haha.


De stof kocht ik bij Julija's Shop, het is een zalig double gauze stofje van Nani Iro.
You can't go wrong with Nani Iro, werkelijk niet.




Nog enkele details van de mooie stof...








Voor herhaling vatbaar, dit.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden... Eloise in een broek :-)

Patroon: zelf getekend
Stof: Nani Iro - Julija's shop

25 opmerkingen:

  1. Geweldig!!!! Dat staat haar goed! Zo tof....Ik wil dat ook, voor mijn meisjes.... voor mezelf....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super 'girly' outfit en echt een prachtig blousje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een grote madam, zo'n knappe mie! En top outfit, helemaal fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk! Super mooi! Weeral een perfecte stof-patroon match. Zo'n shirtje zou in de kleerkast van Jente ook nog passen. Ook kleedjes in overvloed ondertussen :-), maar weinig shirts en truien, merkte ik dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh! Ik ook! Super mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die outfit wil ik ook wel ;-) heel mooit 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toppertje!!! Vree goed staat ze met een broekje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het geweldig! Die 'frulletjes' aan de zakken, dat sobere grijs met dat kleurrijke bloesje. Maar die Eloise staat dan ook met alles :) Knappe foto's weeral!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal fan van deze outfit... de stof is er perfect voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben fan! Echt zalig die Nani Iro om mee te werken.
    De kleuren staan haar prachtig! Echt een mooie blouse!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou het ook willen dragen. ;)
    Eloise staat werkelijk met alles. Een echt fotomodel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk! En wat houdt je tegen om hetzelfde voor jou te maken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig! Je inspireert me om wat "schooloutfits" te maken, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. staat haar geweldig!! Ik kijk al uit naar de mama versie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige outfit! Ik zou die ook wel keicomfi vinden. De ideale mix tussen classy en comfortabel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil haar outfit ook! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!