donderdag 27 april 2017

Smospotje

Een tijdje geleden kocht ik bij Bellelien 80 centimeter mega coole tricot van I got Stripes Studio.
 Ik zag er een lekker gemakkelijk tricot jurkje in voor Eloise.
Kleine keizerin dacht er echter anders over en vond die stof toch eerder iets voor haar broer.






Ik pruttelde niet lang tegen want eigenlijk had ze wel gelijk. Deze stof met inktvlek-print (of hoe noem je dat) is op het lijf van onze 2jarige MinnieMan geschreven. Een smospot eerste klas, waar ik steeds achterloop met een vochtig doekje om achtereenvolgens gezichtje, neusje en handjes mee schoon te poetsen.

Pyjama's komen hier bovendien altijd van pas, dus Oliver kreeg nieuw slaapgerief.
Dat was snel beslist.



Deze kerel is trouwens geen baby meer. Ik zal het zelf maar beginnen toegeven want ik heb lang in de negatie-fase gezeten.


Vanaf September 2017 gaat hij naar school, nog enkele maandjes dus in de beschermende schoot van de crèche, en dan sturen we hem de wijde wereld in. Ik heb zo het gevoel dat hij er wel klaar voor is.



Wat zijn outfit betreft; ik volgde de formule zoals eerder al: onze eigen Oliver pants gecombineerd met de Billie t-shirt van Zonen 09.


Oliver draagt hier maat 92 van de Oliver pants, en de Billie in 98.

 
Foto's nemen vind hij best ok, zolang hij maar mag spelen.
Er kon zelfs een lachje af naar de camera op het einde :-)

Zoon tevreden, deze mama dus ook.


Stof: I got Stripes Studio - Splash blauw
Patronen: Oliver pants (gratis) en Billie t-shirt van Zonen09


14 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik heb meteen ook zin om een pyjamaatje te maken. En die ontkenningsfase: herkenbaar: hier eentje van 22 maanden die ik ook hardnekkig "baby" blijf noemen, maar stilaan zien we dat laatste stukje baby toch wel verdwijnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik noem de mijne soms ook nog baby. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier blijft Bas voor Noah en Lara nog steeds 'onze baby' of 'baby Bas'. Zo stellen ze hem overal voor aan anderen. En heel stiekem mag hij van mij nog wel eventjes mijn 'baby' zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ken ik, mijn jongste blijft ook nog steeds mijn babytje, al is hij net 3 geworden en al best een grote jongen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh maar Nena is nog steeds mijn baby hoor :D die is er bijna 4 :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een kleine grote boef ziet hij eruit! Heerlijk! Mijn eigen grote kleine boef is al 4 en al wordt hij 100 hij zal altijd mijn baby zijn... en graag dat hij dat is :) Love it! Prachtige pyjama, die kleur staat hem geweldig, dat heeft Eloise goed gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker bekkie! En nog in een mooie nieuwe pyjama ook, stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moh, het blijft toch een serieuze cutiepie! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat Olivertje is toch de schattigste niet-meer-baby die er is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Bij mij is Oliver + Billie (of bovenstukje van Wolf) ook de ideale pyjamaformule

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof gedaan. Mijn zoon is dan wel al veel groter, maar smospot zijn ze blijkbaar voor het leven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De max! Zo'n handige pyjama's zijn altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!