vrijdag 16 maart 2018

Only for the cool chicks!

Soms vragen mensen mij: 'Hoeveel jurkjes heeft Eloise eigenlijk?'
Het antwoord moet ik schuldig blijven, ik heb ze nog nooit geteld. Dat ik ze niet op twee handen kan tellen staat wel vast. En waarschijnlijk ook niet op 4 handen. Oeps...

Broeken daarentegen is een ander paar mouwen. Ze heeft twee jeansbroekjes (lichtblauw en donkerblauw), een zilveren broek, en een knalrode sportieve broek. Ze draagt simpelweg veel vaker een jurkje. 

Maar af en toe hé.... zo af en toe... zie ik haar zo graag in een sportievere outfit.

Dus, bij deze.


Ik combineerde de Dakar pants van Ikatee met de Vesper sweater van Bel'Etoile.

De Dakar pants zag ik bij Laurence en Nicky, instant crush! 
Ik naaide voor Eloise maat 6 jaar (ze wordt 6 in mei) en de pasvorm is perfect.  De Vesper sweater naaide ik in maatje 110 (5 jaar). Het patroon is trouwens gratis te downloaden hier (klik)

De stof die ik voor de broek gebruikte is seersucker uit de No Added Sugar collectie van MonDepot.
Stof die niet moet gestreken worden, beter wordt het niet.



De Vesper sweater naaide ik in een tricot van Elvelyckan Design. Ik ben gek op de weekday-print en kocht hem in verschillende kleuren. Meneer MinnieMie bestelde trouwens een T-shirt ondertussen in deze stof, ik heb al een mooi twinning projectje in mijn hoofd!


Ik ben zo zo zo zo hard fan van deze outfit; dat de broekenvoorraad hier een serieuze boost zal krijgen lijkt mij duidelijk...






Liefs! xxx


Patronen: 

Stoffen:

2 opmerkingen:

  1. Lekker stoer inderdaad.
    Ik mestte vandaag Renske haar kast uit en besloot even niet meer te naaien voor haar .... Het is erover....gelukkig heeft ze nog twee zussen.
    Nog eens bedankt voor het patroon van de Eloise jurk... heerlijk comfi vind Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, ik ben ook zo zo zo zo hard fan van deze outfit! Verleidelijk om de stof van die broek ook te bestellen...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!