zondag 10 juni 2018

Sweets for my sweet

Sugar for my honey..

Ik ben normaalgezien niet zo voor kleding die 'erover' is. Noch voor drukke prints.
Maar kijk, als ik er dan toch eens 'over' ga, dan doe ik het ineens goed.

Want Eloise wou een nieuwe pyjama.


De snoepkettingen-print van deze stof is, ahum, nogal fleurig. 
Ik opteerde dus voor eenvoudige patronen; de Gloria top van Emma&Mona en legging met wijduitlopende pijpen.



Ik naaide er ook nog een soakerpants bij maar jullie zullen mij op mijn woord moeten geloven want daar heb ik geen foto's van. Deze zoete pyjama ligt ondertussen ook in de was en werd de afgelopen week gebombardeerd tot allerfavorietste pyjama. 

#rologendemama: check!


Anyhow, zo erover dat het ook een beetje cool is, toch? :)


Snoepjesstof (digitale tricot): Stoff.be in Puurs


1 opmerking:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!