zondag 17 maart 2019

Caramel & tijgers

Een wild beest en een ultrazoete stofkleur, caramel.


Opposites attract zeggen ze.

De kleurencombinatie kwam ik tegen op Instagram, de outfit vormde zich vervolgens in mijn hoofd.

Ik combineerde een strakke legging met een oversized & cropped hoodie-truitje.



De stof voor de legging kocht ik bij Madeline De Stoffenmadam; de nicky velours van de trui kocht ik bij De Stoffenkamer. Twee shops naar mijn hart.


De legging is de Viola uit La Maison Victor (editie maart/april 2015) de hoodie is een patroon uit Burda Kids (2016)


Eloise wou graag demonstreren hoe comfortabel deze outfit wel is en deed een poging om de lotus-houding aan te nemen.

Bijna gelukt ;-)




Stoffen: Madeline de Stoffenmadam (Lier) en De Stoffenkamer (Gent
Patronen: Viola legging - La Maison Victor, Oversized cropped hoodie - Burda Kids

9 opmerkingen:

  1. Oh dat patroon voor dat truitje! Helemaal wat mijn dochter onlangs bestelde. Nu moet ik dus op zoek naar dat boekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé! ik had zoiets in gedachten en toen ik door die Burda bladerde viel het plaatje samen :)

      Verwijderen
  2. Ook twee van de shops waar ik het liefst bestel <3 En wat zijn jullie toch hipsters!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!