vrijdag 19 januari 2018

My girly girl

Een tomboy kan ik ze echt niet noemen, onze oudste.
Eloise hangt weleens in de bomen, of aan een klimrek. Ze speelt met de auto's van broer. Maar ze is heel erg girly ook. Ik leg haar dat niet op, van mij mag ze helemaal zichzelf zijn, maar ik zie veel trekken van haar in mij. Ik hou ook van rokjes, glitter en roze.

De jurk die ik naaide voor kerst is er eentje naar ons hart.
Een teder stofje, gouden accenten, en een rok met zwier. Wat wil je nog meer.


We hadden veel plezier bij het nemen van deze foto's. Ik probeer een fotoshoot altijd wat te pimpen met wat rekwisieten. Eloise vindt het ook fijner om 'iets te doen te hebben' in plaats van gewoon naar de camera lachen. Deze keer mocht ze mijn make-up borstel gebruiken, dat moest ik haar geen twee keer zeggen!


De applicaties op de schoudertjes kocht ik bij Veritas. Ik streek ze erop en naaide ze vervolgens vast met enkele steekjes. Een beetje prutswerk maar het resultaat mag er wel zijn.




Jullie herkennen vast het Tinny patroon van StraightGrain. Ik voegde er zelf een striklint aan toe.
De stof kocht ik bij De Soldeur in Kortrijk toen Griet en ik er gingen signeren.



We combineren deze outfit met gouden kousjes en een gouden giletje. Helemaal partyproof, en als het straks weer warmer wordt kan ze deze jurk gewoon doordragen.

Applicatie schouders: Veritas

13 opmerkingen:

  1. echt een leuke outfit, het stofje past ook perfect bij haar haarkleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, hier willen de kindjes ook altijd met mijn make-up spelen. Mooie jurk! Die gouden decoratie maakt het echt af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wzt een schatje. Prachtig in zijn eenvoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi! ik word beetje (positief-)jaloers van je naaitalenten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Annick! Zowel de foto's als het jurkje. De jurk straalt zo iets Grieks uit, precies een kleine Godin :) dus komende zomer met een sandaaltje onder zal hij zeker en vast ook tot zijn recht komen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige jurk! Past perfect in een chique communie brochure, zeker met zo’n topmodel er in!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!