zondag 14 oktober 2018

Indian Summer

Genieten jullie ook zo van dit prachtige 'herfst'weer? 

Ik naaide een nieuwe jurk voor Eloise  en we gingen buiten foto's nemen. Een jas was helemaal niet nodig en zelfs de beentjes mochten bloot. Zalig...




Eerst en vooral: het stofje...

Vanaf 16 oktober zal Mon Depot weer een selectie van Maan en Scapa stoffen online zwieren. Ik mocht met dit blauw-met-wit geruite stofje aan de slag; eentje van een uitmuntende kwaliteit en helemaal kreukvrij. 



Ik naaide een Laure-jurk, eentje met lange mouwen een een striklint. Meer heeft het stofje niet nodig vond ik...


Eloise is 6 jaar en 1m20 groot. Haar borstomtrek is 62 cm waardoor ik uitkwam bij maat 6 jaar met lengte 7 jaar. 
Helemaal goed zo.






Ik deed een poging om de ruitjes aan de rits mooi te laten doorlopen; bij sommige ruiten slaagde ik daar volledig in, anderen verspringen met enkele milimetertjes. Ik heb geknarsetand en gevloekt en ik ben twee keer opnieuw begonnen maar besliste toen om het zo te laten. 
Perfect imperfect...



Zet dus in jullie agenda: 16 oktober 20u... nieuwe stoffen bij Mon Depot!

Liefs xxx


Stof : MonDepot

3 opmerkingen:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!