woensdag 28 november 2018

Jules Bomber & Leopards!

Dat ik een zwak heb voor "luipaard-en-andere-katachtigen"-prints is ondertussen geen geheim meer; zowel in Eloise als mijn eigen kast kom je het gevaarlijke doch zeer schone beest tegen.

Een all-over print voor Oliver vond ik net een brug te ver... maar aan de luipaarden van Elvelyckan kon ik niet weerstaan. 
Dit is absoluut het perfecte stofje voor zoonlief om toch tegemoet te komen aan mijn ontembare leopard-verslaving, ha!



Oliver kreeg een Jules Bomber, een patroontje van Ikatee.
Ik naaide voor hem de 4 jaar, zonder aanpassingen. 


Of toch, ik voerde de bomber met zachte french terry voor wat extra wamte in deze koudere periode.


Ik gebruikte voor de voering een lapje See You at Six in de kleur Chai Oker. Net te weinig om alles in 1 richting te knippen maar deze french terry rekt in beide richtingen even goed dus ik speelde wat met de lijnen...


Een contente zoon...

Die spontaan zijn beste tijgermoves bovenhaalde...



... om dan terug te veranderen in een engeltje...






1 opmerking:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!