vrijdag 30 november 2018

Winterproof Teddy


De prijs voor originaliteit zal ik met deze blogpost niet winnen...
Geen nieuwe patronen, geen nieuwe stoffen.

Maar wel toppers en die verdienen het om in 'the picture' te staan.


Ik naaide een Teddy Dress uit een gekoesterd lapje See You at Six van een vorige collectie. De 'Blurs' in zachtroze French Terry.

Geen regenboog-foliekes (zoals hier) deze keer. Gewoon het patroon, rechttoe, rechtaan.


Uit een restlapje knipte ik de winterhaarband van Smospotten & Snoesjes; een gratis patroontje dat ik ook al hier gebruikte. Aan de binnenkant zit witte fleece, voor extra warme oortjes!


Eloise haalde alweer haar beste dansmoves boven.
Moeder moest enkel klik klik doen.



Zalig toch!? En deze outfit was op een avondje klaar, tegenwoordig zwaar geapprecieerd want door de drukte momenteel op kantoor moet ik het hebben van enkele gestolen naai-uurtjes op weekavonden...

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik heb die stof hier ook nog liggen, maar ik geraak er niet uit welke nu de bovenkant is. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!