vrijdag 4 januari 2019

Dina rok & corduroy

Something old, something new.
Ik maakte een nieuwe rok, die perfect past bij de (gekochte) trui die al in mijn kast hing.


Mijn oorspronkelijke plan was een simpele maxi rok.

Ik twijfelde echter... en speurde Pinterest af naar een leuk idee. Uiteindelijk besliste ik voor een midi rok te gaan met knoopjes. In de Dina van La Maison Victor vond ik het ideale patroon.



Ik volgde de matentabel en kwam uit bij maat 36. Ik deed geen aanpassingen en de rok zat vanaf de eerste pasbeurt prima.





Ik twijfelde of ik de zak wel op de rok zou stikken maar ik ben uiteindelijk wel blij dat ik het heb gedaan. De zak knipte ik trouwens zo dat de streepjes horizontaal lopen. Dat geeft een leuk effect.


Ik heb iets met blauw blijkbaar...

Wol, corduroy, velvet, een broche, oorbellen.. en mijn nagellak. Geen fifty shades of grey, wel fifty shades of blue.



Patroon: Dina Rok -  La Maison Victor (Januari/February 2018)
Blauwe corduroy: Fabrik Unik

De blauwe trui kocht ik vorig jaar bij H&M, de velvet schoenen zijn van March21 en kocht ik bij La Sincera in Wolvertem.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Mooie combi van de rok, trui en al het andere blauwe.
    Ik houd van blauw ;-)
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook een blauw-fan! Heerlijk plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Mooie combi! Als dit op de paspop in de winkel had gehangen, kocht ik het zo compleet ;) Mijn lijstje met to make, wordt alleen maar groter met het lezen van alle leuke blogs ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!