zondag 17 februari 2019

Over veren en lentekriebels

In mijn vriendenkring hoor ik vaak dat de catalogus van Ikea favoriete lectuur is. 

Watertandend kijken naar de mooie combinaties en dromen over hoe je het zelf zou doen. 

De catalogus van Stoff & Stil heeft op mij hetzelfde effect...
... dus toen ik hem in mijn brievenbus vond, met de nieuwe collectie voor deze lente en zomer, was ik mega super happy!

In het pakje zat ook stof.
Eentje waar ik niet meteen wild enthousiast over was, toegegeven. 

Maar smaken kunnen al eens verschillen en toen ik het stofje na school toonde aan Eloise kreeg ik een paar enthousiaste kreten te horen. De mooiste stof die ze ooit al had gezien zei ze!


De perfecte lenteprint, dat zeker, en toegegeven, als ze de trui draagt ben ik er stiekem wel wild enthousiast over!


Het patroon van deze trui komt uit Ottobre (Winter 6/2018); Eloise draagt de 122 wat ook overeenkomt met haar confectiekledingmaat.



Een stofje dat ik dus zelf nooit zou gekozen hebben, maar waarover mijn mening snel veranderde. Zo zie je maar dat het fijn is om af en toe uit jouw comfortzone gehaald te worden! 

Op de Instagram Stories van Eva zag ik dat zij ook met dit stofje aan de slag ging en het is erg fijn om te zien wat zij ermee deed!
Ik zie Eva als mijn gelijkgestemde ziel als het op styling en stoffen aankomt (uitgezonderd haar afkeer van blauw maar niemand is perfect haha); én ze is een even grote fan van Stoff & Stil als ik.


Eloise wil deze outfit alvast alle dagen dragen...!



Dus ziezo, mijn coole griet is klaar voor de lente!


De salopette is niet zelfgemaakt en komt van Zara.





9 opmerkingen:

  1. in combinatie met het jeansblauw vind ik het beste wel ok (ook bij eva) maar verder zou ik zelf ook met een grote boog rond het stofje lopen vrees ik (gelukkig komt uw dochter ook overal mee weg ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem geweldig, vooral de combi met spijkerstof doet het hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat Eloise de stof mooier vindt dan jij, maar in deze combinatie is het echt wel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeans is heel dankbaar hé om mee te combineren... Als ik twijfel ga ik meestal voor jeans haha

      Verwijderen
  4. Haha, zalig! en sorry van dat blauw :-) Ik vind dat we het er nog heel goed vanaf gebracht hebben met dat lelijke eendje! x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!