maandag 22 april 2019

Alloha Theo!

Een hemdje voor mijn kleine ventje, daar had ik nog eens zin in!

Ik haalde de Theo van Zonen09 nogmaals boven, mijn go-to patroon voor hemdjes!



Deze keer gaf ik mijzelf een extra uitdaging en koos ik voor de lange mouwen met manchetten.
Gelukkig is de handleiding erg duidelijk en kwam dat prima in orde.
Het ziet er toch net iets 'echter' uit met manchetten.


Het perfecte stofje vond ik bij Toverstof, een gezellige stoffenwinkel in Destelbergen, uitgebaat door de uiterst sympathieke Svenja! 

Deze palmbomen stof maakt deel uit van de collectie van La Maison Victor; de kwaliteit is prachtig en makkelijk om te naaien ook. Voor mijzelf gebruik ik quasi uitsluitend viscose-stoffen; viscose glibbert zowat alle kanten uit en dan is naaien met een katoentje een welkome afwisseling.


Mijn kleine meneer :-)


Oliver poseert niet zo graag, maar deze keer vroeg hij zelf om op de foto te gaan.
Na een paar foto's vond hij het wel tijd  voor een snoepje, misschien was het dus met voorbedachte rade...




Stof: Toverstof
Patroon: Theo - Zonen09



3 opmerkingen:

  1. MOOI !!! Zeer geslaagd, super die palmbomen !!!
    Knappe kleine/grote meneer !!!
    Eerste keer met lange mouwen? Zien er toch goed uit hoor!
    Theo is altijd een succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geslaagd! Met voorbedachte rade of niet... knap ventje, heel mooi geposeerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!