vrijdag 13 oktober 2017

You are gold! *Stof voor Durf-het-Zelvers 3*

Mijn eerste boekenkind is geboren. 
De samenwerking tussen Griet en mij kreeg een cover en een inhoud.
 
Stof voor Durf-het-Zelvers 3. 
The golden edition.
 
 
 
Shimmer en shine zegt Eloise, je kan je bijna spiegelen in de cover.
 
 
 
Let niet op de kwaliteit van de foto's; ik nam ze in een ultra-enthousiast moment zonder te letten op de 'Instagram-waardigheid' :-)
 
Apetrots ben ik dat wij dit samen hebben gerealiseerd.
 
Nooit verwacht trouwens dat ik de co-auteur zou zijn van het derde boek in deze reeks. Zowel boek 1 als 2 staan te pronken in mijn boekenkast en ongeveer drie jaar geleden ging ik Griet nog feliciteren met haar 2e boek. Als iemand mij toen zou gezegd hebben dat mijn naam op de cover van nummer 3 zou staan, had ik zeer waarschijnlijk eens hard en vooral ongelovig gelachen.
 
Maar kijk. Hij is er nu.
Wij zijn blij met de inhoud, en we hopen dat we jullie er even blij mee maken.
 
Deze zondag, 15 oktober, geven Griet en ik een gezellig feestje, in de al even gezellige Wattenfabriek in Herzele.
 
Op het feestje kan je het boek ook meteen aankopen voor 24,95 euro, en door ons laten signeren.
Oh, en als je nog niet overtuigd bent van een uitstapje naar Herzele : er zal taart zijn, en drank, en.... stof!
Twee geweldig fantastische stoffenwinkels zullen er ook zijn: Madeline De Stoffenmadam en Stoffen Van Leuven. Hun stoffen zijn trouwens ook te bewonderen in het boek.
 
Breng gerust man en kinderen mee, die van mij lopen er ook rond :-)
 
Tot dan?
 
(P.S. wie op 15 oktober ook een uitstapje zou maken naar Second (Hand)Made in Gent, op ongeveer een half uurtje van Herzele, zal daar ook de kleertjes van Eloise en Oliver terugvinden)
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Heel erg jammer dat ik niet kan komen maar ik zal mijn best doen je kleertjes te kopen ;-) en ik krijg dat boek later in de week wel te zien :-) maar voor nu: PROFICIAT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals een dikke proficiat, het klinkt als een dream come true en dat geeft hoop aan andere mensen dat zij ook ooit zoiets zouden kunnen verwezenlijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!