maandag 20 november 2017

Another party outfit: Eva's lama's

Afgelopen weekend vierden we hier feest. Kleine broer werd drie jaar.
Beide kinderen werden "in het nieuw" gestoken, maar poseren met de nieuwe outfit deed voorlopig alleen grote zus.
Mijn rollende, doch geamuseerde, ogen mag je er zelf bij bedenken.

Oliver en foto's, voorlopig geen succesverhaal.
Eloise en foto's gelukkig wel.


Ik naaide een bombervestje uit één van de nieuwe stoffen van Bambiblauw en Eva Mouton.
Roze, oker, en een coole lamaprint. Ik scoorde mamapunten.

Wat het patroon betreft hield ik het simpel (of ik was lui, dat kan ook) en ik koos opnieuw voor de Jules bomber van Ikatee. Net zoals hier dus.




De perfect passende boordstof (hoera daarvoor!!) is ook te koop bij Bambiblauw en heet Karamel.
Ik krijg er spontaan een hongertje van.

De andere prints zijn trouwens ook geweldig; zwanen, gymboys en poezen. De gymboys klikte ik ook al in mijn winkelmandje, té goed zijn ze.


De print vooraan loopt trouwens ook mooi door. Klein applausje voor mijzelf. Ik vergat een foto te nemen met de rits dicht, maar het bewijs staat wel op Instagram :-)

Deze keer combineerden we het bombervestje niet met een jeans, maar wel met een zachtroze prinsessenrok en een gouden t-shirt.

De prinsessenrok kocht ik bij Mango; de gouden t-shirt is een overschotje van de bomber die ik voor mijzelf maakte.
Ik had net genoeg voor een Emma t-shirt.
Qué?
Ja, een Emma-trui zonder de mouwen dus, ik had niet genoeg stof meer.


Dat geeft dan dit.
Een nonchalant t-shirtje, maar toch fancy door de glitterstof.



Crappy light season geeft crappy foto's, sorry daarvoor. Ik heb thuis daglichtlampen, maar helaas geen studio en soms ontbreekt het aan zin om de opstelling te doen. Als ik dan de foto's nadien zie vervloek ik mijzelf soms wel, maar Eloise's snoetje maakt voor mij veel goed, hopelijk voor jullie ook :-)


Liefs!

Patronen:

Stoffen:
Gouden stof: De Soldeur Kortrijk




4 opmerkingen:

  1. Wij zijn echt niet zo kritisch op fotovlak hoor, volgens mij ben jij de enige die dat erg vindt ;) De EmmaT-shirt vind ik een topper, helemaal mijn ding met de rok. De bomber ook, al zou ik die toch eerder op een jeanske combineren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci Eva! En de jeans is voor alle dagen, de tule rok halen we boven op feestjes. Of op maandag, of woensdag, of zondag ,... :-)

      Verwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!