woensdag 22 november 2017

Cosy days call for cosy sweaters

Eloise houdt van zachtheid.
Ik ook.
Zalig zachte texturen zoals velvet, velours, bontjes... laat maar komen.




Toen Griet en ik op signeertoer gingen bij Veritas keken we smachtend naar de stofjes.
Eentje trok de aandacht van ons allebei; een zalig zacht sweaterstofje met een pelsje aan de buitenkant.
"Hebben!" zeiden we; Griet kocht de grijze variant, ik de blauwe.

Ik naaide deze trui onmiddellijk. En de trui werd meteen goedgekeurd, geaaid, en gedragen. Al super vaak, was in - was uit.



Net als Griet maakte ik een Emma-trui. Deze keer met een hogere halsboord, extra cosy.





Het rokje kocht ik eveneens bij Veritas. Eloise is dol op plissé en ik ben zo één van die mensen die daar niet graag mee werkt. Wij allebei gelukkig dus.




Wisten jullie trouwens dat ik ook oma werd?


Dit blond schatje kreeg de naam Paulien mee. Naar onze babysit.
Paulien wijkt niet van Eloise's zijde en vice versa. Ze mocht daarom ook mee op de foto.



Waar zijn die handjes? :-)


Patroon: Emma trui - Gratis patroon via Emma en Mona
Rokje: gekocht bij Veritas

5 opmerkingen:

  1. Ik kocht 'm nu ook! Maar vond nog niet de juiste boordstof. Bijna kunnen onze meiden twinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke outfit! Ik ben dit seizoen ook erg verliefd op fluffy truien. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moest je nog een restje van dit heerlijk stofje hebben, stel ik een twinning-outfit met pop Paulien voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze stof zou zeker en vast ook in de smaak vallen bij Fleur, als het maar zacht is! En de Emma-trui, toppatroon voor mijn dochter!! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!