maandag 13 november 2017

We are all stars - Chat Chocolat

Mijn kleine held is nog niet vaak ziekjes geweest; maar deze week had een keelontsteking hem te pakken.
Koorts, pijn, moeilijke nachten, geen eetlust. Ai mijn moederhart, en auw ik ben moe.

Ik naaide voor hem een Woody cardigan, een patroontje uit La Maison Victor uit de prachtige groene sweaterstof uit de nieuwste collectie van Chat Chocolat. De collectie kreeg als naam 'we are all stars', hoe mooi is dat?

De cardigan zat in een wip in elkaar, de stof werkt mega vlot... maar toen kwam er de keelontsteking.



Onze fotoplannen werden dus uitgesteld tot zondagmiddag; hij sliep zijn nacht goed door, en had 's ochtends honger voor twee. Ik denk dat hij erdoor is. 

Eloise zag in de tuin een grote paddestoel. Rood met witte stippen. Een vliegenzwam dus.
Die gingen we even van dichterbij bekijken.


Kijken mag, aankomen niet.




Zijn cardigan is helemaal herfstproof...
Sweater met binnenin een laagje fleece; knuffelzacht!




Dat deze cardigan hier vaak gedragen gaat worden is een zekerheid.
Dat groen één van mijn lievelingskleuren is, dat is geen geheim.
En dat de collectie van Chat Chocolat weer geweldig is, dat ziet iedereen :-)

Patroon: Woody Cardigan - La Maison Victor mei/juni 2016

9 opmerkingen:

  1. Wat schattig, zo'n kleintje in zo'n (sorry voor de associatie) bompapatroon! Supercute en heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Eva! Die kleine Ollie staat er heel tof mee. Ik ben zo blij dat hij wil poseren!

      Verwijderen
  2. Prachtig stofje is dat, lijkt me ook ideaal om te gebruiken voor Basje! Knappe kerel in een knap truitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een hele schattige cardigan en ik ben het helemaal met je eens, die nieuwe collectie van chat chocolat is er boenk op, ik kan al niet wachten om ook mijn lapje stof te gaan ophalen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi dat gileetje! Ik ben ook keihard fan van die groene sweater... dat fleeceke aan de binnenkant is echt zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Keitof patroontje zeg! En dat groen, wij zijn ook fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk! Hij ziet er stoer uit, maar toch vooral ook mega schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een heel mooi vest is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!