zaterdag 15 december 2018

Ceci n'est pas un pyjama

Velours, ik krijg daar nooit genoeg van. 

Vorig jaar naaide ik voor mijzelf een Emma sweater uit deze donkerblauwe stof. Ik had nog een lapje over, perfect voor een 'twinning' trui voor Eloise. Tijdens het knippen bedacht ik mij en verlengde de trui tot een jurk. Dat lukte nog net.





De boordjes knipte ik uit boordstof van See you at Six. Ik geloof dat deze bij de hanen hoorde; arctic blue is de kleur.



Toen Eloise deze jurk zag vroeg ze mij of een nieuw nachtkleedje voor haar had genaaid. 
Euhm, mja, zo eentje dat je ook overdag mag dragen ;)


Heel knuffelig ziet ze eruit zo.


Dat verlengen deed ik trouwens zonder al te veel denkwerk; ik volgde gewoon de zijnaad van het patroon en verlengde recht naar beneden.



Geen pyjama dus, maar wel een erg comfy jurkje.

Ze gaf er mij een hartje voor in de plaats <3



Stof: Velours - vorig jaar gekocht bij De Gouden Flamingo / boordstof See You at Six
Patroon: Emma Sweater (gratis patroon Emma & Mona), verlengd tot jurk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!