woensdag 9 mei 2018

Blanche x About Blue Fabrics

Samenwerkingen, daar hou ik van. Zeker als het gaat over creatieve samenwerkingen :-)

Vandaag slaan Laurence en Lieselot de handen in elkaar!
En dit is het resultaat...


Laurence blogt en begon haar online naaicarriere op Instagram als b_l_a_n_c_h_e_85.
Al zeer snel groeide ze uit tot de queen der flat-lays. Haar foto's zijn altijd  'on point' en ze naait de meest fantastische outfits. Zo van die outfits waarop ik steevast - gezond- jaloers ben. Haar gevoel voor kleuren en het combineren ervan is feilloos.
Laurence is een grote bron van inspiratie voor mij.

Lieselot is de drijvende kracht achter About Blue Fabrics. Een naam die bij de "fabric addicts" onder ons wellicht meer dan één belletje doet rinkelen. Ook de kast van onze kinderen is mooi voorzien van enkele About Blue Fabrics pareltjes. De Happy Nature panelen waren bijvoorbeeld een schot in de roos (ik blogde hier zeer recent nog over, kijk hier) en daarnaast mag Lieselot een aantal zeer vruchtbare en succesvolle samenwerkingen met illustrators en designers op haar palmares schrijven.

Samen lanceren Laurence en Lieselot de "Blanche x About Blue Fabrics" collectie, deze bestaat uit 3 prints en ik mocht met één ervan aan de slag gaan!



Strepen zijn helemaal mijn ding en ik viel dus als een blok voor het stofje dat de toepasselijke naam Stripes meekreeg :-)


Ik gebruikte de strepen verticaal en knipte een broek. Ik had een coole look voor ogen; een fijne speeloutfit maar toch helemaal 'nu'. De T-shirt kocht ik bij JBC, het hoedje bij H&M.
De gouden sandaaltjes komen van bij Raaf en Vos.




De broek is een patroon van Ikatee; de Dakar pants. Ik hou van de comfortabele fit.




In de collectie zitten 3 prints; Stripes, Stone en Steno. Stripes is beschikbaar in katoen, de twee andere prints zijn french terry. Een overzicht staat hier. Perfect dus ook met elkaar combineerbaar.
Vanaf volgende week zijn deze stoffen te koop via verschillende stoffenwinkels!!

De obligate 'hartjesfoto' van Eloise kan niet ontbreken.


Deze is voor jullie, Laurence en Lieselot!



Stof: Stripes - Blanche x About Blue Fabrics
Vanaf volgende week verkrijgbaar!


5 opmerkingen:

  1. Ook mijn favoriet stofje uit de collectie! Heel toffe broek, coole Eloise staat er super mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh Annick! Hoe geweldig is dit niet. Bedankt voor je mooie creatie! Ik ben en zal altijd fan van jou blijven. En natuurlijk ook van die fantastische Eloise <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, de Stripes in een broek! En al helemaal op jouw model 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!