donderdag 25 oktober 2018

Leopard fever

De winkels hangen momenteel vol met dierenprintjes; luipaarden, tijgers, slangen,... je kan er niet meer naast kijken.

Onze kasten hangen al langer vol met deze prints, ik heb er eigenlijk altijd wel een zwak voor gehad...



Op één van mijn bezoekjes aan Stoff.be viel mijn oog meteen op een rol luipaard-stof. Iets synthetisch, met een klein beetje rek, maar kreukvrij. Ik nam 3 meter mee naar huis, een vlaag van zinsverbijstering noemen ze zoiets.

Anyhow, ik had stof genoeg gekocht voor een tweede Kalle shirtdress. Mijn eerste Kalle naaide ik in een effen zwart stofje, deze print is het andere uiterste.


Vooraan valt de jurk korter dan achteraan. Dat is wel handig als je je vaak voorover buigt, kindjes oppakken enzo.


Op de foto's zien jullie Oliver; hij poseert niet graag maar als Meneer MinnieMie foto's van mij wil nemen doet hij alle moeite van de wereld om mee op de foto te staan.

Zo dus ook.



Over het Kalle shirtdress patroon kan ik weinig toevoegen na mijn eerste blogpost; het patroon zit super goed in elkaar, de aanwijzingen zijn duidelijk en de afwerking die wordt beschreven leidt moeiteloos tot een professioneel resultaat.




Wat ik deed met de rest van mijn 3 meter? Ik naaide een kimono jasje voor Eloise, die volgt in mijn volgende blogbericht dus stay tuned :-)


Stof: Luipaardprint, gekocht bij Stoff.be in Puurs

3 opmerkingen:

  1. Staat jou alweer heel leuk, maar ik ben zo'n fan van de zwarte, dat je die niet kan overtreffen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe print. Het valt zo mooi door.
    Echt een toffe jurk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. in mijn kast zie je dit niet hangen,
    maar ik vind het wel heel mooi, misschien moet ik ook maar overstag gaan :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!