dinsdag 9 april 2019

Clara & Nellie

Wat hebben we toch een leuke naai-community in ons Belgenlandje! Hippe stoffenmerken, fijne blogs, geweldige ontwerpsters, prachtige stoffenwinkels... Ik ben daar echt blij mee! Alhoewel ik regelmatig over onze grenzen kijk, is het toch ook fijn om een tintje 'Dit is Belgisch' toe te voegen aan mijn naaisels en de nieuwste outfit voor Eloise is er zo eentje.

Ik combineerde twee Belgische patronen, met stofjes gekocht bij twee Belgische stoffenwinkels.


Eerst en vooral... dé broek! 
De hit, de trend, de hype van het moment: de culotte. 

Zou u pakweg twee jaar geleden geloofd hebben dat we anno 2019 allemaal als een blok zouden vallen voor een wijde broek met 'water in de kelder'? Wel, ik niet... en toch ging ik overstag...
Bigtime zelfs.



De Clara Culotte van Wisj Designs is mijn absolute 'go-to' patroon momenteel voor broekjes.
Ik naaide voor Eloise maatje 7 jaar (wat overeenkomt met haar confectiemaat) en deed geen enkele aanpassing.

De blauw-witte katoen kocht ik bij De Stoffenkamer in Gent.






Dat ze groot wordt...
volgende maand al 7 jaar!




Patronen:

Stoffen:

18 opmerkingen:

  1. Toffe set!
    Staat haar heel erg leuk.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. c6b96971522bc67aac586fe767bbc77e
    sms onay
    website kurma
    website kurma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for your explanation, very good content. 10a237e10da68af05b54a7f9e5c71721
    altın dedektörü

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!