vrijdag 19 september 2014

Washi in Gold

Mijn Washi dress begint te spannen. Hoe erg is dat... Aan de buikzone heb ik nog ruimte, het patroon is erg dankbaar op dat vlak, maar mijn borsten blijven in expansie. Waar gaat dat eindigen?

Een tweede washi dus, met een ruimer bovenstuk.


My first Washi dress is starting to get a little bit too tight... My expanding "breast-zone" needs more space, so I sewed up a second Washi.



Het stofje kocht ik bij Miss Matatabi, en was een 'soldeke'. Ik betaalde slechts 7 euro voor 2 meter...

Maar...ik ben er nog steeds niet uit of ik er mee sta of niet... Ik ben gek op goud, maar misschien is dit toch een beetje 'too much'...



I bought this fabric at Miss Matatabi's, and it was a real bargain. An offer I could not refuse I'd say: about 7 euro for 2 yard. On the other hand... I'm still debating with myself whether this dress looks good on me... Maybe it is the color combination? I'm used to wearing bolder colors, while this fabric contains very soft, pale colors combined with gold. A go go or a no no, I'm not sure...





... van deze neem ik nu even afscheid... :-)




28 weken ofwel 7 maanden
We tellen af... 
  
28 weeks - 7 months - and counting...



Patroon / Pattern: Washi Dress - Made by Rae
Stof / Fabrics: Miss Matatabi on Etsy

29 opmerkingen:

  1. heel mooi! Die kleuren gaan je goed, en zijn ook perfect voor de herfst! en ik zal alweer vol verbazing naar je hakken te kijken, bij mij moesten die al veel sneller aan de kant... Geniet nog van de laatste twee maanden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik draag echt graag mijn hakjes, maar nu moet ik beseffen dat het voorlopig gedaan is (zeker die mega hoge)... Sneakers, here I come :-)

      Verwijderen
  2. Ik vind de kleur toch bij je passen,leuk kleedje.Nog even en je kan je miniman in je armen houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en het stofje is wondermooi! Staat je super en is zeker niet te.
    Prachtige foto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het staat je super! Geniet van de zwangerschap :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi zeg! Helemaal niet te veel goud :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! En de kleur staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit wordt sebiets echt een ideaal herfstjurkje !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zooooo een mooi bol buikje , dat wordt een dotje van een baby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, ik zie dat je 2 weken meer zwanger bent dan mezelf.
    Mooi kleedje! En veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor! Jij staat net als Eloise met veel!
    En die hakken... chapeau :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi! Het kleedje staat je super. Dat ga ik onthouden voor als ik wat verder ben ;-), het is inderdaad een ideaal zwangerschapskleedje! Ga je nu pas je hakken opbergen, amaai!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het al gezegd, je staat er prachtig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw zwangerschapskleedjes zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. echt mooi zeg! Jij ziet er zo stijlvol zwanger uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schoon zwangerschapskledij hebde gij !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Te veel goud???je ziet er geweldig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!