zaterdag 16 december 2017

*** Millie Blogtour ***

Eén van de jurkjes die veel stof deed opwaaien vorig jaar was vast en zeker de Millie Dress.
Ik naaide twee versies en die werden allebei met veel liefde en plezier gemaakt én gedragen. 

En wij waren niet de enigen die Millie-tjes in de kast hadden hangen, het jurkje is erg populair!

Nicky, de blogster achter Mix it Make it besliste een poosje geleden om haar geesteskind een update te geven. Extra maten, extra opties, een gedetailleerde handleiding met prachtige lay-out,... en tadaaaaa de nieuwe Millie was geboren.

Deze geboorte kwam als geroepen want Eloise groeide al uit haar vorige Millie's... 

Deze keer naaide ik maatje 5 jaar, en ik deed geen enkele aanpassing.

De jurk heeft een aansluitend lijfje, korte of lange mouwen, ruffles (of zonder ruffles) en een wijde rimpelrok.


Onze dansbenen werden spontaan bovengehaald.



Het stofje herkennen jullie waarschijnlijk wel, de kittens van Bambiblauw / De Melkbrigade waren mega hot vorig jaar en ik kocht er toen een lap van. Ik koesterde deze lap, aaide er af en toe eens over, maar voor deze Millie zette ik er mijn schaar in. Perfect match denk ik.





Goed gedaan Nicky, meer van dat! :-)

Wie ook met de Millie aan de slag wil kan het patroon hier vinden!
De stof is te koop via Bambiblauw: klik!

Op zoek naar nog meer inspiratie? Check even de blogs van deze dames!


Woensdag 13 december
Donderdag 14 december
Vrijdag 15 december
Zaterdag 16 december

3 opmerkingen:

  1. Een pareltje! Het stofje ligt hier ook nog te wachten op een bestemming :) Prachtig in deze vorm trouwens, misschien doe ik wel van Copy paste ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is en blijft een prachtige combinatie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!