vrijdag 27 juli 2018

Molly's Scoop Dress & See You at Six


Hot town, summer in the city... Het is zomerjurkjestijd!
In mijn vorige blogpost zagen jullie al een kleine preview van Eloise's nieuwste zomerjurk; de Molly van Simple Life Pattern Company




De katoen van See you at Six is lekker luchtig. De kleur vond ik riskant maar blijkt toch goed te matchen bij Eloise's haarkleur en teint.




De jurk is heel mooi in zijn eenvoud, en ik smelt voor de rug...




Eloise houdt van de wijde rimpelrok.

Ik naaide maat 6 jaar voor haar; prima op maat valt dit dus.



Mijn vrolijke mie in haar vrolijke jurk <3





De foto's werden genomen door mijn collega Jan. Eerst mocht ik voor de camera, dan zij. En dan een keertje samen. Dat zag er dan zo uit ;-)





5 opmerkingen:

  1. Oh deze kleur staat Eloise zo mooi! Heel mooi kleedje! Denk maar eens aan mij als het volgende zomer niet meer past ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Zijn de patronen goed te volgen. Ik kan wel goed patroon lezen maar de taal...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!