zaterdag 10 november 2018

Bloemen in de winter ** Lily Balou bij Mondepot**

Grote fan zijn we hier, van de kwaliteit en van de mooie prints.



Ik ging aan de slag met een tricot stofje, bedrukt met miljoenen kleine bloemetjes. Niet meteen de meest winterse print maar wanneer het koud is heb ik eens zoveel nood aan vrolijkheid.

Om het geheel helemaal winterproof te maken naaide ik nog een haarband uit een restje stof en ultrazachte witte fleece.



Het jurkje is de Millie Dress van Mix It Make It. Mijn basispatroon ondertussen voor tricot jurkjes met lange mouwen.

Eloise is 1m20 groot, ik maak voor haar de 6 jaar met lengte 7.




De winterhaarband is een snel-klaar project en ideaal voor restjesverwerking. 

Er zijn verschillende maten beschikbaar (mini - midi - maxi - adult), gewoon even het hoofdje meten en je kan eraan beginnen. Ik maakte er twee op een half uur ;-)

Eloise was super enthousiast over de jurk met bijpassende haarband en draagt deze combinatie ook in huis. Het is nochtans lekker warm bij ons thuis maar de  binnenkant van de haarband is ultrazacht dankzij de fleece en daar is ze dol op.

Even zacht als onze poes zegt ze...
Op deze foto zien jullie onze knuffelkat op de achtergrond :-)


Big love!


Zelf er ook mee aan de slag?


Patronen: 

1 opmerking:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!