maandag 12 november 2018

Sporty Spice in Chat Chocolat

Zaterdagvoormiddag staat hier al twee jaar in het teken van Eloise's dansles. 
Eloise en haar vriendinnetje gaan dansen, de mama's drinken koffie. Een heilig momentje in het weekend!

Over de dansoutfit moeten we nooit nadenken, de dansschool schrijft een roze balletpak voor en dat draagt ze dus elke week. 

Dat pakje is echter mouwloos en omdat het toch wat frisser is aan het begin van de les naaide ik een sweaterjasje voor Eloise dat prachtig combineert met haar danspak.


De stof komt uit de nieuwste collectie van Chat Chocolat: Solid as a rock!
Extra leuk is dat de collectie bestaat uit een reeks bedrukte sweaterstoffen, alsook effen tricot stoffen en perfect bijpassende boordstof.



Deze kleurtjes passen zo mooi bij elkaar, ik ben grote fan!





Het patroon haalde ik uit Ottobre, net als het jasje dat ik voor Oliver naaide een maandje geleden. Dat jasje wordt hier trouwens quasi dagelijks gedragen dus dit patroon (én de Chat Chocolat stoffen) zijn een schot in de roos voor onze kindjes.




 


Sporten in stijl, toch?


Stoffen:
(sweaterstof, effen tricot en boordstof)


Patroon: Ottobre 1/2014




7 opmerkingen:

  1. Prachtige combinatie!! Ik vind dit de mooiste collectie van Chat Chocolat tot nu toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo fan van deze! De kleuren zijn perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi! Zijn de stofjes doorgekleurd naar de achterkant of gewoon opdruk op wit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doorgekleurd! De achterkant van de paarse stof (de sweat) is bovendien fleece, dus mega zacht!

      Verwijderen
  4. Wat een elegante ballerina! Ik ben ook benieuwd naar de achterkant van de stof: is die fleece-achtig of gelust zoals de andere CC collecties?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en praktische sweatvest met een extra hartje voor het ene groene bolletje dat perfect doorloopt in de zak! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!