donderdag 10 januari 2019

All things soft

Een lange rok en een knuffelzachte trui, dat was haar wens.

Zesjarige dames, die weten al wat ze willen.


Ik freestylde een beetje voor de rok. Na het knippen van mijn rok bleef er nog een strook superzachte corduroy over. Exact de juiste lengte en breedte, alsof het zo moest zijn. 

De zakken maakte ik ook op goed geluk; ik knipte deze loodrecht op de zelfkant. 
Lekker makkelijk want deze niet-rafelende zelfkant werd meteen ook de afwerking van de bovenkant van de zak.



Eloise's trui knipte ik uit de zachtste Teddystof ooit. Ik gebruikte een patroon uit de laatste Ottobre.




Ik combineerde met boordstof die al een eeuwigheid in mijn kast ligt. Streepjes zijn altijd een goed idee, toch?

Momenteel is dit dus haar allerfavorietste outfit. 
Sinds kort is Eloise geen fan meer van broekkousjes. Deze rok is lekker warm én lang en combineren we met hoge kniekousen. Zo hebben haar beentjes ook lekker warm.




Dit is een outfit die ook voor volwassenen kan vind ik.
Er beginnen al radartjes te draaien hier ;-)

Rok: geen patroon, stof gekocht bij Fabrik Unik

5 opmerkingen:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!