dinsdag 26 maart 2019

Maan & Carolyn Pajamas

Here I go again. 
Als een patroon mij bevalt dan kan ik nooit stoppen na één kledingstuk. 
Herinneren jullie zich mijn eerste Carolyn Pajamas? Stiekem vond ik het zonde om deze enkel 's nachts te dragen.

Toen Mon Depot nieuwe stoffen van Maan binnenkreeg wist ik dus meteen wat mij te doen stond: een Carolyn Pajama voor overdag!


Deze keer ging ik voor de lange mouwen maar ik merk dat ik op de foto's mijn mouwen had opgerold. Geloof mij dus maar dat het lange mouwen zijn :-)

Ik droeg mijn nieuwe blouse op kantoor en mijn collega Jan-de-fotograaf nam enkele foto's.


Ik zag geen enkele collega raar kijken en ook bij mij was er geen pyjama-gevoel te bespeuren.

En oooooh dat stofje... Zacht, zachter, zachtst. 


Toen ik de patroondelen had geknipt twijfelde ik over de paspel; fluoroze, lichtroze of goud.
Eloise hakte de knoop door. 

Fluo roze moest het dus worden!


Ik gebruikte anderhalve meter stof voor deze blouse en naaide size 6.




Het stofje van Maan is te koop bij Mon Depot; check ook de andere stoffen nog van dezelfde collectie - er zitten pareltjes bij!!!



2 opmerkingen:

  1. Goede keuze van Eloise, het felroze vrolijkt het geheel echt helemaal op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, eerlijkheidshalve gebiedt mij om te zeggen dat ik door die paspel en de vorm van de kraag een pyjamahemdje blijf zien, sorry...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!