dinsdag 4 februari 2014

Het schaapke

Nee, ik ben niet gek geworden :-) Dit is geen boerderij-blog :-)

Wanneer ik het heb over een schaapje, dan heb ik het op dit moment NIET over dit schattige schepsel...



:)


Ik heb het over iets helemaal anders...


... een lekker warm, zacht, wollig, .... giletje!


Ik zag er verschillende in de wintercollecties van bekende kindermerken, helaas allemaal nogal duur voor mijn portemonnee (ik moet stof kunnen kopen met mijn centjes, ah ja!).
Daarom dacht ik, ik vat dat schaap bij de horens en ik maak er zelf eentje. Ik zag op verschillende blogs prachtigen dingen, zoals bijvoorbeeld hier en ging net als de meesten mijn mosterd zoeken bij Mme Zsazsa.

Wat bleek: kei tof om te doen, en nog gemakkelijk ook.
Zie hier, het vesteke:



Als ik een tip'je mag geven: ik gebruikte de handleiding van Tante Hilde om het geheel in elkaar te steken, dat vond ik nog net iets makkelijker. Maar iedereen doet zijn zin natuurlijk :-)

Ik kocht in de solden bij Fred&Ginger een nieuwe outfit voor Eloise, en warempel, het schaapke past daar toch wel perfect op zeker! 


Love my girl...



Patroon: Mme ZsaZsa (link in de tekst)
Ultra zacht schapenvachtje: stockverkoop Strass
Jurkje + kousjes: Fred & Ginger

2 opmerkingen:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!