zaterdag 1 februari 2014

Over hoe het begon en zo...

Den 'boosdoener' :-)


Op 24 mei 2012 werd ik mama van een prachtige dochter, Eloise. Noem het een vreemd 'mama-gen' of gewoon zottigheid, maar bij mij sloeg ineens een soort creatieve bliksem in, en ik moest en zou een naaimachine kopen.

Zo gezegd, zo gedaan. De eerste avond dat ik met mijn nieuwe vriendin aan de slag kon was ik blij dat Eloise's papa ook aanwezig was. Ik brak 3 naalden, niets werkte en ik was klaar om mijn nieuwe vriendin het raam uit te kieperen. Ik was tot vanalles in staat op dat moment :-).
Na ettelijke keren mijzelf streng toe te spreken en 'diep in en uit te ademen' ging het beter en maakte ik mijn eerste kussentje.

De naam van deze blog slaat dus op mijn prinses, mijn alles, mijn klein pateeke, mijn mini me...

11 maanden later...

... ben ik verslaafd aan mijn nieuwe vriendin (een nog nieuwere, want mijn eerste vriendin heb ik ondertussen al ingeruild voor een Janome die veel meer toetskes en power heeft), heb ik een uitpuilende stoffenkast, een soms zich verwaarloosd voelende vent, en een dochter die er, althans dat vind ik toch, altijd piccobello bij loopt.

Meer zien?


Hierbij enkele fotokes van realisaties van het voorbije jaar!


A-lijntje van De Droomfabriek  - stofje van De Stoffenkamer


Broche zoals mooi uitgelegd door Madame ZsaZsa - verkleind op maat van mijn toen 5maanden oude minnimie


Slab 


.. en nog een a-lijntje (heel makkelijk om mee te starten en instant resultaat)


sjaaltje oftewel zeverlapje :-)


Een kroon voor Eloise's 1e verjaardag (ik geef toe, hier ben ik niet heel precies geweest...)


T-shirtje voor een vriendje


T-shirt met stofje van Bellelien

 Jumpsuit

 A-lijn jurkje met stofje Pointilism (Michael Miller) via webshop Bellelien
HOE KLEIN WAS DIE???? Ik word al nostalgisch van alleen maar naar deze foto's te kijken...



1 opmerking:

  1. Lol voor de soms zich verwaarloosd voelende vent. Hier ook zo'n exemplaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!