maandag 10 december 2018

Odeline & Stof voor durf-het-Zelvers 3

Eloise kreeg nog een Odeline blouse. Deze naaide ik al op een gezellig naaiweekend onder vriendinnen in september. 

De blouse combineert erg gemakkelijk dankzij het vrolijke stofje met een mengelmoes aan zachte kleurtjes in de vorm van regendruppels. Toch kwam ze nog niet uit de kast, want de 'perfecte match'  voor erbij vond ik nog niet.


Tot ik vorige week een lapje petrolkleurige ribfluweel uit mijn stoffenkast trok. Een 'oudje' want dit was de rest van een projectje uit 2014; ga zeker eens kijken als je een tweejarige Eloise wil zien!

De stof van haar blouse is van Cotton & Steel en kocht ik ook in die periode bij Bellelien,
Het doet deugd om ook mijn 'oudere' voorraad te verwerken!

Ik knipte de broekrok uit Stof voor Durf-het-Zelvers 3 maar voegde enkele centimeters doe aan de breedte voor een echte rimpel(broek)rok. De illusie dat het een rokje is, is des te groter op die manier.



Voor de foto's draagt Eloise mintkleurige Collegien kniekousen. Voor school draagt ze een kousenbroek onder dit broekrokje, zeker nu in December...





Fifty shades of mint...



Patronen:

Broekrokje uit Stof voor Durf-het-Zelvers 3, het boek van Griet en mijzelf!

Stoffen: via Bellelien maar ondertussen uitverkocht

4 opmerkingen:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!