maandag 24 december 2018

Purple Rain

Een partyjurk waarmee ik ook naar kantoor kan gaan? Ik heb ze gevonden!
Of beter, ik heb ze zelf genaaid :-)


Ik ging aan de slag met een pakket van Stoff & Stil en veranderde de voorgestelde zwarte stof naar paars. Buiten mijn comfortzone maar ik heb al een paar 'little black dresses' in mijn kast hangen en af en toe mag het toch eens knallen.


De jurk valt rechtdoor vanaf de oksels. Voor mij mocht het een beetje gecentreerder zijn dus ik combineerde met een zwart riempje. 

Hallo taille :-)


De jurk zit snel in elkaar, ik worstelde een beetje met de afwerking van de volants en achteraf denk ik dat ik beter gewoon een rolzoompje had gedaan. Dat had mij gevloek bespaard.
Nu heb ik geoverlocked en een centimeter omgezoomd. De volants vallen zo een beetje zwaarder dan ik voor ogen had...



Anyhow, zo blote armen is wel tof en feestelijk en al maar hoe doe je dat dan als je het toch wat frisser hebt?

Een bombervestje is het antwoord!



En neen, dit is geen nieuw exemplaar! Herkennen jullie mijn vestje uit Stof voor Durf-het-Zelvers 3?
Het patroon staat in ons boek en deze bomber naaiden Griet en ik om te dragen op de fotoshoot.


Jaja, deze outfit is partyproof!


Tot morgen kunnen jullie trouwens nog shoppen met 15% korting bij Stoff & Stil dankzij de code annick15

Go go gooooo!


Stof en patroon jurk: Stoff & Stil
Bombervestje: Stof voor Durf het Zelvers 3


1 opmerking:

  1. Wauw, echt heel mooi! Zeker eentje om op mijn lijstje te zetten ;)

    (nie-nie-sewing)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!