zaterdag 29 december 2018

ELEKTRA : een nieuw patroon voor jullie! + give away

Tussen  de kerst- en nieuwjaarsfestiviteiten in hebben Griet en ik voor jullie nog een cadeautje.

Na het Oliver broekje en ons boekenproject is de zin om samen te werken nog lang niet voorbij, dus werkten we een nieuw patroon uit voor jullie. Gratis te downloaden op onze blogs.

ELEKTRA!

Een rokpatroon voor dames, beschikbaar van maat 34 tot maat 46.
Enkel geschikt voor rekkende stoffen want deze rok schuif je simpelweg over jouw billen, geen rits nodig.

Vanwaar Elektra? Naast onze naaipassie delen Griet en ik ook een leespassie. We zijn momenteel helemaal in de ban van de reeks 'De 7 zussen' van Lucinda Riley (wie het nog niet kent: aanrader!). Electra is 1 van de zussen...



En er is nog meer fijn nieuws! 

Nancy van Madeline De Stoffenmadam wil graag twee lezers van onze blogs verwennen met stof om zelf ook een Elektra te maken. De winnaars mogen anderhalve meter stof  kiezen in de winkel of online!!!!!!!!

Wat moet je doen om te winnen? 
Laat een reactie achter op onze blogs (hier dus of bij Griet) of Instagram pagina. 
We kiezen één winnaar bij Griet en  één bij mij.

De give away loopt af op 5 januari!


Ik maakte deze Elektra in een lederlook punta di roma, niet makkelijk te fotograferen maar zo zalig om te dragen! 

Elektra kan je bovendien stylen naargelang de gelegenheid: met een dikke trui voor een toffe winterse look, met een blouse om naar kantoor te gaan of met een t-shirt en een vestje voor een meer casual effect.



Griet maakte ook een Elektra voor zichzelf en voor Mona. 

#elektrarok
#elektraskirt

58 opmerkingen:

  1. Lederlook punta di roma, hier zie, onze hipster strikes again ;-) Ik vind Elektra echt een megatoffe (véél leuker dan die van Freud) dus ik zet er eentje op de planning!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wordt er eentje voor mijn oudste dochter! Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, heel mooi, dat zie ik helemaal zitten 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh heel leuk! Ben helemaal fan van de lederlook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Die plan ik te maken voor de nieuwjaarsreceptie op school vrijdag na de vakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zalig rokje! Deze versie is ook heel mooi! Alvast bedankt voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi! Lederlook punta di roma, zalig is dat! Ik heb er een legging van, misschien wel mijn meest gedragen creatie.... Maar zo'n rok zie ik ook wel zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze komt zeker op de planning, hopelijk in een leuk stofje van bij Nancy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk rokje . Ook ik in de ban van de zeven zussen , ook een aanrader van deze schrijfster is , de nachtroos , zelfs een tikkeltje mooier vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe mooi! Dank je wel Annick en Griet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Perfect voor mijn dochter. ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeej, jullie samenwerkingen zijn goud!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk rokje. Zo eentje zie ik wel zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een van mijn lievelingsrokjes uit de winkel is zo'n model, leuk dat ik het nu kan namaken in gelijk welk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi!! Zowel het rokje als de zeven zussen-boeken. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een leuk rolje, die komt hier op de planning te staan! En die boeken ga ik ook eens op mijn lijstje zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Yay! Zo lief weer van jullie... Deze komt op mijn to-sew-lijstje. ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb net een super comfy roze trui (gebreid) gekocht en dacht nog ‘hmm, deze zou heel goed passen bij een zwarte zelfgemaakte rok’. Bij deze staat elektra dus bovenaan mijn selfish sewing list voor het nieuwe jaar. 😉 En great minds think alike want die lederlook punta di roma heb ik daarnet in mijn virtueel mandje geklikt. 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super tof rokje! Bedankt dat jullie het patroon met ons delen. En inderdaad, mooie serie, de zeven zussen!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Keitof rokje! Dankjewel voor het patroon 😍. Misschien kan ik er wel eentje maken uit dat stofje van bij Madeline??

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Even grote fan van de zussen! En dat rokje zie ik precies ook wel zitten, dank jullie wel voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk rokje. Dit ga ik zeker maken. Bedankt voor het patroon .

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi rokje en dank voor het patroon. Ik waag graag een kans op een fijn stof voor deze creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een rokje voor elke gelegenheid, ideaal! Echt een leuk patroontje. Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bedankt voor het patroon �� nu al zin om deze rok te maken!
    Ik doe graag mee aan de winactie, voor een nog mooiere rok ��

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er een zalig én stijlvol rokje uit. Weer een to do'tje bij ...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Waw!!!!! Wat een zalige projectjes weer!!!😍😍😍. En die stofjes!😍😍
    Carine Van holsbeke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel erg leuk! Ja ik ga het ook maken en dragen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. leuk, die lederlook. Ik denk dat ik ook nog zo een lap heb liggen. Ideaal om ook eens te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi!Tiener kleindochters juichen nu al!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldige leuke, mooie en toch ook stoere rok

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi patroon... ik doe graag mee met de wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super leuk! Doe graag mee, ik zie mij en mijn schoonzus hier wel in lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ding graag mee! Bedankt voor al het moois, de inspiratie en goesting die je steeds weet te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw weer een mooi patroontje! Een leuk stofje zou welkom zijn om dit rokje te maken 😇.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel leuke rok en nog mooier met een leuke stof! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ooh, wat een fantastisch patroon, ben er meteen verliefd op ��
    Staat ineens helemaal bovenaan m'n to-do-lijstje als m'n babywolkje geboren is ������

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Super leuke rok! Ik wil wel graag winnen ;) deze past erg leuk in mijn collectie omdat hij ook stoer te combineren is!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Superleuk rokje.... eens uittesten bij mijn dochter...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooi patroon! Deze kan wel eens mijn go-to patroon worden....

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Bedankt voor de boekentip en het patroon! Ik doe graag mee voor het stofje en hoop op minstens evenveel inspiratie in 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Exact het type rokje dat ik graag draag, en toch weer extra speciaal. Hoe doen jullie dat toch... Heel mooi! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een tof patroontje. Eenvoudig met dat tikkeltje extra. Die gaan we zeker uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. heel gaaf geeft mij inspiratie 2019 te gaan starten met dit project wens jullie een gezellige jaarwisseling en maak daarnaast graag een kansje. Creatieve groet Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Het patroon zag ik al op IG en bij Griet voorbij komen. Erg leuk. Bedankt voor het delen!
    Jouw versie in leather-look vind ik erg mooi.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Mooi ontwerp hoor, ik ben fan van die overslag die meteen ook wat meer bewegingsruimte geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw, wat knap! Kga er me zeker eens aan wagen. Bedankt voor dit leuke patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuk patroon! Ik waag zeker mijn kans om een stofje hiervoor te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Zalig patroontje ! Ik maakte er gisteren al eentje voor mijn dochter en vandaag knipte ik er eentje voor mezelf !

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Heel mooi patroontje! Helemaal mijn ding, net zoals zoveel op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dank je wel Annick en Griet voor dit leuke patroon! Mijn tienerdochters staan al te popelen voor hun eigen exemplaar, dus dat stofje van bij Nancy zou van pas komen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!