zaterdag 22 december 2018

OK MAN!

Een poosje geleden lanceerde About Blue Fabrics een stoffencollectie met helen b.
Grote fan ben ik van deze Gentse illustratrice; haar tekeningen maken mij vrolijk. Eenvoudige lijnen, weinig tierlantijntjes.

Maar... Ik was flink toen. 
Desondanks het feit dat ik watertandend naar foto's van de collectie keek ging ik niet overstag, want ik had al genoeg stof in mijn voorraad. Tot ik dus een paar weken geleden op een avond de winkel van Madeline De Stoffenmadam online bezocht en de stof in mijn mandje belandde.

Pfff...
Maar geef toe, hoe cool is dit!


Meneer MinnieMie is ook content. Hij ziet de gelijkenis met voetballer Fellaini.
OK MAN!
:-)


Oliver kreeg een trui uit de nieuwste Ottobre Kids. Voor de liefhebbers; het is patroon 9 uit Ottobre 6/2018. Ik naaide een 104 voor hem, wat overeenkomt met zijn draagmaat in confectiekleding en zijn leeftijd. Prima op maat dus.


Voor zijn broek greep ik naar een oudere La Maison Victor.
Het model heet JOE en komt uit de editie van maart/april 2015.

Ik hou erg van de mooie afwerking. Alle naden worden nog eens doorgestikt, de zaken zijn door het sierstiksel ook zichtbaar aan de voorkant en op de achterkant zit een zakje.


Dit is ook de 104 trouwens, een baggy modelletje en ik rol de pijpjes nog een slagje om maar zo heeft hij er extra lang plezier aan.


Oliver had veel plezier tijdens de fotoshoot...


Er kon zelfs een dansje af...






Deze outfit is dus helemaal goedgekeurd!

Patronen: Sweater uit Ottobre, Broek uit La Maison Victor

3 opmerkingen:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!